Шахи – це європейська традиційна розвиваюча логічна та стратегічна гра, яка була розповсюджена по всьому Старому Світу та серед арабських країн і в Індії ще з часів Середньовіччя. Проте у країнах Далекого Сходу, зокрема, у Китаї, розважались інакше. Тамтешня розвиваюча гра, яка входить у народну традицію протягом останніх століть і є досить популярною й зараз, є маджонг. Ця гра не має стратегічних елементів, і у ході ігрового процесу учень буде, здебільшого, працювати саме з числами та виконувати різні операції з ними. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься набір математичних прикладів. Всі вони містять різні дії, які учень вже вивчив: додавання, віднімання, множення та ділення. Під прикладами є набір чисел. Вирази оточують персонажа, який тримає у руках аркуш паперу. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб серед чисел, які знаходяться під прикладами, знайти те, яке не є відповіддю (у формулюванні завдання сказано, який не є парою) жодного з прикладів. Для цього треба всіх їх вирішити. Учень по черзі знаходить результат для кожного з прикладів, після чого співзіставляє число, яке у нього вийшло, з тими, які знаходяться під виразами. Коли залишиться число, яке не підходить ні для якого з прикладів, то його треба перемістити до порожнього аркушу у центрі екрану. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап, до нового ряду прикладів та іншого набору чисел.
Учень/учениця: застосовує знання нумерації багатоцифрових чисел для виконання арифметичних дій додавання і віднімання числа 1 та додавання і віднімання на основі розрядного складу числа
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання арифметичних дій