Виконуючи попереднє завдання, дитина навчилась принципам роботи з круглими числами при множенні на десяткові дроби. Проте того разу учень працював виключно з числами, які крім нулів мали в своєму складі лише одну одиницю, тобто з числами на кшталт 10, 100. Цього разу дитина працюватиме з прикладами, які містять в якості множників як десяткові дроби, так і круглі числа з більшими значущими цифрами на початку. Завдяки цій вправі дитина навчиться працювати з ними. На екрані перед учнем міститься приклад з дією множення та описаними вище числами – новий для кожного наступного рівня завдання. Учень має виконати цю дію, знайшовши добуток. Зробити це досить легко. Кількість нулів у круглому числі-множнику означає, на скільки розрядів збільшиться дріб до того, як його множити на значущу цифру. Наприклад, якщо «30» помножити на «0,2», то спочатку дитина має зрозуміти, що нуль від круглого числа «переходить» на дріб та перетворює його на ціле число. Після цього трійка просто перемножується з двійкою, і результатом цього процесу є число «6». Проте є й більш складні випадки, коли кругле число недостатньо велике, щоб зробити дріб повністю цілим. Або коли навпаки – воно надто велике, тож дріб не просто стає цілим, а й саме стає круглим числом. Тож дитина має звертати увагу на розрядність чисел та те, як нулі її змінюють, не забуваючи про правила множення: значущу цифру треба перемножити на всі цифри, що входять до складу дробу по черзі – не залежно від того, який розряд матиме ця цифра врешті-решт.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення і ділення на кругле число
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Учень/учениця: застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за величиною його дробу при розв’язуванні практично - зорієнтованих задач
Вирішити задачі, пов'язані з множення дробів на ціле число, наприклад, використовуючи візуальні діаграми з дробами та рівняння, щоб відобразити розв’язок.
Порівняти два десяткових дроби до сотих, обгрунтовуючи їх значення. Визнати, що порівняння є дійсними лише тоді, коли два десяткових дроби відносяться до одного і того ж цілого. Записати результати порівняння з символами >, = або <, і обгрунтувати висновки, наприклад, використовуючи візуальну модель.