Учень вже не тільки згадав всі правила та принципи множення, а й практикувався в роботі з досить великими числами, множачи сотні та навіть тисячі на одноцифрові множники. Проте цього разу учень зробить крок у дещо новому для себе напрямку, а саме – виконає множення двозначних чисел, тобто працюватиме з прикладами, де всі множники більші за «9». Правило множення, коли всі складові частини прикладу є багатоцифровими числами, досить просте: кожна цифра одного множника перемножується на кожну цифру іншого. Але виконати цю дії вже не так просто. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься робити це. На екрані перед учнем міститься математичний вираз, де всі елементи є двоцифровими числами, і єдиною дією є множення. Єдиною, адже компонентів прикладу не два, а три. Множення в цьому випадку виконується послідовно. Спочатку дитина має перемножити першу пару множників, а потім добуток, який вийшов в результаті, помножити ще й на третє число. Враховуючи величину кожного множника, очевидно, що дитина працюватиме з дійсно великими числами, ще й тримаючи в памʼяті проміжний результат множення. Проте ця вправа легша, ніж здається. Справа в тому, що перша пара чисел є круглою. При множенні круглих чисел значущі цифри перемножуються, а нулі додаються. Тож «20», перемножена на «30», дає в результаті «600». І вже це число треба помножити на двоцифровий множник, де обидва розряди виражені значущими цифрами. Коли учень це зробить, то вибере з-поміж кількох варіантів відповіді, які знаходяться під прикладом, правильний, після чого пройде на наступний етап, до подібного прикладу, де теж перша пара чисел буде круглими двоцифровими множниками, і тільки третій множник матиме значущі цифри в обох розрядах.
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення і ділення на кругле число
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення на двоцифрове число
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на двоцифрове
Інтерпретувати приклад із дією множення як порівняння, наприклад пояснити рівність 35 = 5 × 7 як твердження, що 35 в 5 разів більше, ніж 7 і в 7 разів більше, ніж 5. Представляти додавання багатьох однакових чисел, як єдину дію множення.
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.
Помножити ціле число до чотирьох цифр на однозначне ціле число та помножити два двозначних числа, використовуючи стратегії, що базуються на розрядності чисел та властивостях арифметичних дій. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.