Перехід на обчислення більших чисел краще за все починати з вправ, де дитина стикається з відносно легкими особливими випадками прикладів з тією чи іншою дією. Для множення важко знайти вправу більш легку, ніж виконання цієї дії з круглими числами. Згідно з правилами множення, будь-яке число, помножене на нуль, стає нулем, а з іншого боку, дитина вже знає, як множити на «10»: інший множник просто зростає у розрядності. Тож множення багатоцифрових круглих чисел, якому присвячено дану вправу, є досить легким завданням. На екрані перед учнем міститься приклад з дією множення – новий для кожного наступного етапу вправи. Перший множний є трицифровим числом, а другий – двоцифровим. Проте обидва вони є круглими числами, тобто закінчуються вони на нулі. З точки зору обчислення значущих цифр це значить, що двоцифровий значущий компонент першого множника треба перемножити на одноцифровий значущий компонент другого, а потім просто дописати до добутку суму нулів обох множників. Наприклад, якщо треба помножити «110» на «20», то це те саме, що перемножити одинадцятку на двійку і дописати до добутку два нулі – в результаті вийде «2 200». Виконуючи цю вправу, дитина стикатиметься з іншими, більш складними випадками, де доведеться виконувати обчислення з переходом між розрядами. Проте принцип залишається саме таким. Важливо, щоб учень розумів логіку виконання цих дій: чому саме два нулі треба дописувати до добутку, і наскільки він більший за кожний з множників. Під прикладом є набір цифр, з яких треба утворити добуток. Це є суттєвою підказкою, адже лише нулів з цього набору доведеться «витягувати» кілька разів, всі інші цифри – по одному. Перетягнувши цифри у порожні клітинки після знаку рівності, дитина проходить на наступний етап.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення і ділення на кругле число
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число
Помножити ціле число до чотирьох цифр на однозначне ціле число та помножити два двозначних числа, використовуючи стратегії, що базуються на розрядності чисел та властивостях арифметичних дій. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.