Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Існує кілька різних методів множення, які відрізняються одне від одного за способом оформлення і відповідно – за сприйняттям чисел, які взаємодіють при виконанні цієї дії. Зокрема у ході виконання цього завдання дитина навчиться множити методом «Прямокутник». Суть цього методу полягає у тому, що будується таблиця у вигляді прямокутника, де кожна клітинка містить своє число. Горизонтальний ряд – це набір з перших множників, а вертикальний – з других. Клітинка, де пересікаються, скажімо, перший стовпчик та третій ряд, містить число, яке є добутком тих множників, що знаходяться на початку своїх рядів. На екрані перед учнем міститься нова така таблиця для кожного наступного етапу завдання. Вона, ця таблиця, заповнена числами повністю. Один з рядів позначено іншим кольором, так само як і один із стовпчиків. Учень аналізує, яке число у таблиці знаходиться у клітинці на перетині цих двох рядів. Під таблицею міститься кілька варіантів прикладів з дією множення. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб за числами, які знаходяться в основі горизонтального та вертикального ряду, задіяного у виразі, визначити той приклад, який потрібно. Скажімо, якщо на перетині горизонтального та вертикального рядів знаходиться число «16 000», на вершині відповідного стовпчика «400», а на початку виділеної горизонталі – число «40», то відповідно правильний вибір – це приклад, що виглядає як «40х400». Коли учень вибирає потрібний вираз, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії з новою таблицею. Важливо, що ця вправа не змушує дитину виконувати складні обчислення. Її мета – дати учню можливість зрозуміти новий формат подання інформації при множенні.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.11
Множення методом "Прямокутник"
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися