Існує кілька різних методів множення, які відрізняються одне від одного за способом оформлення і відповідно – за сприйняттям чисел, які взаємодіють при виконанні цієї дії. Зокрема у ході виконання цього завдання дитина навчиться множити методом «Прямокутник». Суть цього методу полягає у тому, що будується таблиця у вигляді прямокутника, де кожна клітинка містить своє число. Горизонтальний ряд – це набір з перших множників, а вертикальний – з других. Клітинка, де пересікаються, скажімо, перший стовпчик та третій ряд, містить число, яке є добутком тих множників, що знаходяться на початку своїх рядів. На екрані перед учнем міститься нова така таблиця для кожного наступного етапу завдання. Вона, ця таблиця, заповнена числами повністю. Один з рядів позначено іншим кольором, так само як і один із стовпчиків. Учень аналізує, яке число у таблиці знаходиться у клітинці на перетині цих двох рядів. Під таблицею міститься кілька варіантів прикладів з дією множення. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб за числами, які знаходяться в основі горизонтального та вертикального ряду, задіяного у виразі, визначити той приклад, який потрібно. Скажімо, якщо на перетині горизонтального та вертикального рядів знаходиться число «16 000», на вершині відповідного стовпчика «400», а на початку виділеної горизонталі – число «40», то відповідно правильний вибір – це приклад, що виглядає як «40х400». Коли учень вибирає потрібний вираз, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії з новою таблицею. Важливо, що ця вправа не змушує дитину виконувати складні обчислення. Її мета – дати учню можливість зрозуміти новий формат подання інформації при множенні.
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання множення і ділення
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення і ділення на кругле число
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.
Помножити ціле число до чотирьох цифр на однозначне ціле число та помножити два двозначних числа, використовуючи стратегії, що базуються на розрядності чисел та властивостях арифметичних дій. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.