При необхідності можна перемножувати будь-яку кількість чисел у будь-якому порядку. У ході виконання цього завдання дитина буде перемножувати три числа. За правилами множення при виконанні цієї дії з багатоцифровими числами кожна цифра першого множника має бути помножена на кожну цифру другого. Учень вибирає для себе пару найпростіших множників, після чого подумки виконує всі необхідні обчислення. Цифрові компоненти здебільшого досить невеликі, тож дитині нечасто доводиться переходити між розрядами, але коли доводиться, то в памʼяті треба тримати відносно великі числа. Наприклад, якщо треба перемножити «34» та «53», то спочатку множаться цифри, які знаходяться у розряді одиниць: четвірка з трійкою. Вони дають у добутку «12», тож двійка залишається на своєму місці, а одиниця – додається до добутку наступного розряду. Проте трійку також треба помножити на трійку, тобто на цифру в розряді десятків першого множника. Виходить «10», бо до девʼятки треба додати одиницю. Я десятка знаходиться у розряді десятків, тобто після неї ще є двійка. Отже множення трійки на «34» дає число «102», яке є проміжним добутком. Запамʼятавши його, дитина множить на «34» пʼятірку. Виходить «170», але оскільки ця пʼятірка знаходилась у розряді десятків, то відразу дописуємо ще один нуль – і виходить «1700». Залишається додати до цього числа те, яке учень запамʼятав. Кінцевим добутком є «1802». На нього і треба помножити наступне двоцифрове число. Підказкою для учня є варіанти відповіді, які знаходяться під прикладом. Вибравши правильний, дитина проходить на наступний етап.
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на двоцифрове
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.
Помножити ціле число до чотирьох цифр на однозначне ціле число та помножити два двозначних числа, використовуючи стратегії, що базуються на розрядності чисел та властивостях арифметичних дій. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.