Множення з великими числами значно простіше та зручніше виконувати у стовпчик. Велика перевага цього формату подання інформації у тому, що цифри знаходяться одна під іншою по розрядах: десятки стоять під десятками, сотні тисяч – під сотнями тисяч. Коли учень опрацьовує дійсно значні, багатоцифрові числа, ця перевага може бути особливо корисною, адже у нулях, що йдуть по кілька поспіль, легко заплутатись. Проте, щоб дійсно ефективно використовувати множення у стовпчик, дитина має звикнути до цього формату виконання математичних дій. Ця вправа присвячена саме цьому. На екрані перед учнем міститься приклад з множенням, де хоча б один з множників є багатоцифровим числом. Проте вони залишаються відносно невеликими, щоб дитина змогла звикнути і пристосуватись до роботи у цьому форматі. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перемножити числа, виконуючи цю дію по розрядах. Наприклад, якщо треба «45» помножити на «3», то трійка спочатку множиться з пʼятіркою, а потім з цифрою «чотири» у розряді десятків. Важливо, що цифри переходять на свої розряди, тобто результатом множення «3» та «5» у цьому прикладі є число «15». Відтак пʼятірка залишається у розряді одиниць, а одиниця додається до розряду десятків. В результаті виходить число «135». Не дивлячись на те, що множники не здаються такими великими числами, добуток істотно більший від них обох – на цілий розряд. Тож дитині треба бути уважною, аби не заплутатись у цифрах під час виконання цієї вправи, тримаючи у памʼяті числа, які переходять у наступний розряд. Коли учень переносить під горизонтальну риску один з кількох варіантів відповіді, то, власне, і проходить на наступний етап.
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання множення і ділення
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення і ділення на кругле число
Інтерпретувати приклад із дією множення як порівняння, наприклад пояснити рівність 35 = 5 × 7 як твердження, що 35 в 5 разів більше, ніж 7 і в 7 разів більше, ніж 5. Представляти додавання багатьох однакових чисел, як єдину дію множення.
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.
Помножити ціле число до чотирьох цифр на однозначне ціле число та помножити два двозначних числа, використовуючи стратегії, що базуються на розрядності чисел та властивостях арифметичних дій. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.