Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Множення з великими числами значно простіше та зручніше виконувати у стовпчик. Велика перевага цього формату подання інформації у тому, що цифри знаходяться одна під іншою по розрядах: десятки стоять під десятками, сотні тисяч – під сотнями тисяч. Коли учень опрацьовує дійсно значні, багатоцифрові числа, ця перевага може бути особливо корисною, адже у нулях, що йдуть по кілька поспіль, легко заплутатись. Проте, щоб дійсно ефективно використовувати множення у стовпчик, дитина має звикнути до цього формату виконання математичних дій. Ця вправа присвячена саме цьому. На екрані перед учнем міститься приклад з множенням, де хоча б один з множників є багатоцифровим числом. Проте вони залишаються відносно невеликими, щоб дитина змогла звикнути і пристосуватись до роботи у цьому форматі. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перемножити числа, виконуючи цю дію по розрядах. Наприклад, якщо треба «45» помножити на «3», то трійка спочатку множиться з пʼятіркою, а потім з цифрою «чотири» у розряді десятків. Важливо, що цифри переходять на свої розряди, тобто результатом множення «3» та «5» у цьому прикладі є число «15». Відтак пʼятірка залишається у розряді одиниць, а одиниця додається до розряду десятків. В результаті виходить число «135». Не дивлячись на те, що множники не здаються такими великими числами, добуток істотно більший від них обох – на цілий розряд. Тож дитині треба бути уважною, аби не заплутатись у цифрах під час виконання цієї вправи, тримаючи у памʼяті числа, які переходять у наступний розряд. Коли учень переносить під горизонтальну риску один з кількох варіантів відповіді, то, власне, і проходить на наступний етап.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.3
Множення у стовпчик
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися