У ході виконання цієї вправи дитина знову тренуватиметься множити у стовпчик, але цього разу працювати учень буде вже зі значно більшими числами. Взагалі, правила множення є універсальними. Не дарма вся ця тема починається з вивчення таблиці множення, адже спершу треба дізнатись саме про те, як множаться унікальні числа першої десятки. Потім і знання просто використовуються при множенні більших чисел з урахуванням положення цифр по їх розрядах. Наприклад, якщо «56» помножити на «4», то спочатку шістка множиться на четвірку, в розряді одиниць залишається четвірка, а двійка (адже добуток при множенні «6» та «4» є число «24») додається до результату множення пʼятірки та четвірки. Отже добутком є «224». Проте чим більше число, тим більше треба тримати в памʼяті, тим довше доводиться дитині зберігати концентрацію на числах, памʼтати, на якому саме вона зараз розряді, скільки треба додати до нього, а скільки – до наступного. Виконуючи це завдання, дитина працюватиме з числами до тисячі. На екрані перед дитиною міститься математичний приклад з дією множення, де перший множник – трицифрове число, а другий – одноцифрове. Це вже значно спрощує завдання, якщо порівнювати з випадками множення багатоцифрових чисел між собою. Крім того, підказкою для дитини є й наявність кількох варіантів відповіді. Тож учень може вивчити їх, орієнтуючись на ті варіанти, які здаються йому найбільш підходящими. Коли дитина вибирає той один, котрий вважає правильним, і переносить його у порожню область під горизонтальною рискою, то проходить на наступний етап, де буде подібний приклад з іншими числами, але знову перший множник буде трицифровим.
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення на двоцифрове число
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.
Помножити ціле число до чотирьох цифр на однозначне ціле число та помножити два двозначних числа, використовуючи стратегії, що базуються на розрядності чисел та властивостях арифметичних дій. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.