Дитина вже виконувала різні дії з підвищенням розряду. Проте множення виявляється чи не найпростішою з них. Справа в тому, що множення будь-якого числа на нуль дає нуль. Відтак при множенні круглих чисел у цьому процесі грають роль тільки значущі числа. Всі нулі, які були у числа спочатку, залишаються без змін, і їхня роль лише у тому, щоб вказувати на наявність тих чи інших розрядів. На екрані перед дитиною міститься зображення математичної пірамідки, яку дитина вже неодноразово бачила раніше: на вершині її знаходиться приклад з дією множення, де один з множників – одноцифрове число, а інший – багатоцифрове, кругле число, де всі розряди, крім найбільшого, вказані нулями. З кожним наступним рівнем цієї пірамідки кількість нулів збільшується на один, але самі значущі числа залишаються такими самими – в обох множниках. Тож, по суті, дію множення дитині доведеться виконати тільки один-єдиний раз, проте потім кожного разу до значущого числа треба буде додавати певну кількість нулів. Знайшовши відповідь, дитина вписує це число у порожню ділянку після знаку рівності. Ця вправа є досить легкою, проте привчає дитину дуже уважно слідкувати за кількістю нулів у числах при множенні, особливо багатоцифрових множників. Крім того, останній поверх, найнижчий, дає дитині працювати з дійсно великими числами, з якими учень раніше не стикався. Добуток може перевищити навіть мільйон. Працюючи з такими числами, учень розуміє також і всю універсальність математичних законів, які він використовує однаково ефективно при обчисленні тисяч та сотень тисяч.
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення і ділення на кругле число
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на одноцифрове
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.
Помножити ціле число до чотирьох цифр на однозначне ціле число та помножити два двозначних числа, використовуючи стратегії, що базуються на розрядності чисел та властивостях арифметичних дій. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.