Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Різні вирази, що мають відмінний набір компонентів, можуть давати однаковий результат. Дитина вже стикалась з такими випадками, вивчаючи додавання та множення одноцифрових чисел. Адже число «12» є добутком і у випадку множення шістки з двійкою, і для множення трійки з четвіркою. Але у випадку з більшими числами відслідкувати цю пропорційну залежність, яка має спостерігатись між парами множників для того, щоб вони давали однаковий результат, значно складніше. Тому дитина має виконати дію множення до кінця, аби зрозуміти чи співпадає результат одного прикладу з результатом іншого. Виключення – круглі числа, для оцінювання дії яких треба докладати менше зусиль. На екрані перед дитиною міститься математичний вираз з дією множення. По іншу сторону від знаку рівності треба вказати не добуток, а інший приклад, який має такий самий результат. Варіанти, які претендують на це місце, знаходяться під виразом. Ці пари множників можуть містити різні числа, але вони за складом подібні до того виразу, який знаходиться зверху. Тобто у такому наборі можуть бути два двоцифрові числа або одне одноцифрове та одне двоцифрове тощо. Учень має спочатку порівняти той приклад, до якого треба підібрати відповідник з іншими. Якщо учень може відразу оцінити варіанти та зрозуміти, чи є в них спільний добуток (наприклад, якщо верхній вираз містить множники «60» та «2», а серед варіантів є «40», помножені на «3»), то дитина відразу робить свій вибір. Якщо ж пар чисел з круглими множниками, до яких можна використати аналогію з одноцифровими, нема, тоді треба обчислювати добуток для кожного виразу окремо. Таким чином учень, виконуючи вправу, буде і розвивати розуміння чисел, і тренуватись у множенні чисел, де хоча б одне у парі є багатоцифровим.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.26
Обираємо рівні за значенням вирази
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися