Різні вирази, що мають відмінний набір компонентів, можуть давати однаковий результат. Дитина вже стикалась з такими випадками, вивчаючи додавання та множення одноцифрових чисел. Адже число «12» є добутком і у випадку множення шістки з двійкою, і для множення трійки з четвіркою. Але у випадку з більшими числами відслідкувати цю пропорційну залежність, яка має спостерігатись між парами множників для того, щоб вони давали однаковий результат, значно складніше. Тому дитина має виконати дію множення до кінця, аби зрозуміти чи співпадає результат одного прикладу з результатом іншого. Виключення – круглі числа, для оцінювання дії яких треба докладати менше зусиль. На екрані перед дитиною міститься математичний вираз з дією множення. По іншу сторону від знаку рівності треба вказати не добуток, а інший приклад, який має такий самий результат. Варіанти, які претендують на це місце, знаходяться під виразом. Ці пари множників можуть містити різні числа, але вони за складом подібні до того виразу, який знаходиться зверху. Тобто у такому наборі можуть бути два двоцифрові числа або одне одноцифрове та одне двоцифрове тощо. Учень має спочатку порівняти той приклад, до якого треба підібрати відповідник з іншими. Якщо учень може відразу оцінити варіанти та зрозуміти, чи є в них спільний добуток (наприклад, якщо верхній вираз містить множники «60» та «2», а серед варіантів є «40», помножені на «3»), то дитина відразу робить свій вибір. Якщо ж пар чисел з круглими множниками, до яких можна використати аналогію з одноцифровими, нема, тоді треба обчислювати добуток для кожного виразу окремо. Таким чином учень, виконуючи вправу, буде і розвивати розуміння чисел, і тренуватись у множенні чисел, де хоча б одне у парі є багатоцифровим.
Учень/учениця: порівнює багатоцифрові числа
Учень/учениця: розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один з компонентів або права частини представлена числовим виразом, перевіряє його розв’язок і записує відповідь
Інтерпретувати приклад із дією множення як порівняння, наприклад пояснити рівність 35 = 5 × 7 як твердження, що 35 в 5 разів більше, ніж 7 і в 7 разів більше, ніж 5. Представляти додавання багатьох однакових чисел, як єдину дію множення.
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.