Порівняння дробів є досить складною темою, адже треба не просто правильно порівнювати окремі числа, а треба дійсно розбиратись у структурі та значенні дробів, щоб могти правильно зрозуміти, який з них є більшим, а який – меншим. У випадку з порівнянням десяткових дробів зі звичайними все ще складніше і цікавіше. Цьому й присвячено дану вправу. Не екрані перед дитиною міститься зображення ряду десяткових дробів. Всі вони різні, всі виповнені яскраво і різним кольором, щоб звернути увагу учня на те, що кожен такий дріб – це окрема структура. У завданні, формулювання якого міститься над рядом дробів, є звичайний дріб, а також мета – знайти серед варіантів той десятковий, який більший або менший від звичайного. В залежності від конкретного етапу і вектор пошуків змінюється. Щоб прийняти правильне рішення, дитина має перекласти один вид дробів в інший. Якщо звичайний дріб має у знаменнику десятку чи сотню, то краще за все (і легше) перетворити його, проте, здебільшого, звичайні дроби мають інший знаменник, тож доводиться вже десяткові перетворювати на звичайні подумки. Наприклад, якщо десятковий дріб «0,5» перетворити на звичайний, то чисельник буде пʼятіркою, а знаменник – десяткою. Щоб його порівняти з дробом, що містить трійку у чисельнику та четвірку у знаменнику, треба десятку та пʼятірку поділити на спільний дільник – на число «5». Тоді вийде, що чисельник – це одиниця, а знаменник – двійка. В такому випадку відповідь очевидна: дріб із завдання більший, оскільки три чверті більші за половину.