Рівняння – це математичний вираз, де один із компонентів замінюється символом-літерою. При цьому він залишається невідомим, однак продовжує бути частиною рівняння, тобто частиною певної дії. Цікаво, що не завжди саме він, цей невідомий елемент, є центром виконання завдання. Іноді дізнатись, яке число приховується під літерою, не потрібно за умовами задачки. Інколи треба дізнатись, яку саме дію виконували. Таким випадкам і присвячене це завдання. На екрані перед учнем міститься математична задачка, яка змальовує певну ситуацію: є кількість предметів одного типу, а кількість предметів іншого вказана не цифрою, а літерою. Між цими двома групами обʼєктів є певний звʼязок, наприклад, перша на «пʼять» більша за другу. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перекласти умови задачки на мову математичних прикладів, використавши правильний знак. Наприклад, якщо вказано, що одна група предметів на «сім» більша, ніж інша, то необхідно використати символ «плюс», а якщо «у сім разів більше», то використати вже треба символ множення. Варіанти символів знаходяться під задачкою. Учень вибирає той один, який дійсно підходить до цього випадку, і проходить на наступний етап, де з новим текстом та рівнянням треба буде виконати аналогічні дії. Ця вправа є досить важливою не лише для вивчення теми рівнянь, а й загалом, для кращого розуміння математичних завдань. Відтепер учень памʼятатиме: «на (якесь число) більше чи менше» означає додавання чи віднімання; а «у (певне число) разів більше чи менше» означає відповідно множення або ділення.
Учень/учениця: розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один з компонентів або права частини представлена числовим виразом, перевіряє його розв’язок і записує відповідь
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.