Коли дитина виконувала вправи, які були присвячені додаванню, то стикалася із завданнями, які повʼязані з пошуком приблизної відповіді. Цього разу учень знову робитиме це, проте тепер працюватиме вже з виразами, що містять дію віднімання. На екрані перед дитиною міститься зображення зошита. На одному його аркуші є кілька прикладів з дією віднімання, а інша сторінка порожня. У завданні, формулювання якого дитина бачить над зошитом, вказано, більшим чи меншим за яке число має бути результат потрібних прикладів. Наприклад, знайти всі приклади, різниця яких більша за «2000». Відповідно, цього разу дитина буде працювати з прикладами з відніманням, які містять досить великі числа – чотири- та пʼятизначні. Спочатку учень, який ще не має досвіду подібної роботи, вирішуватиме всі приклади по черзі. Але потім дитина звикне до цього формату обчислень і оцінюватиме зменшувані та відʼємники більш загально. Це дозволить учню, не проводячи повноцінних обчислень, досить швидко та без помилок виділити ті приклади, які дійсно відповідають заданому у завданні критерію. Коли учень перемістить їх на порожній аркуш, то пройде на наступний етап завдання. Таким чином число, яке вказано у завданні, є головним обʼєктом порівняння, своєрідним кордоном, який розділяє зовнішньо схожі, але різні за результатами вирази. Щоб математичні знання краще засвоювались, треба, аби вправа мала і цікаве візуальне оформлення. Виконуючи це завдання, дитина знову зустрінеться зі своїм старим знайомим – зеленим червʼячком, милим та розумним персонажем, який вже зустрічався дитині раніше. Його наявність робить вправу більш цікавою з візуальної точки зору і при цьому налаштовує дитину на продуктивний лад.
Учень/учениця: застосовує знання нумерації багатоцифрових чисел для виконання арифметичних дій додавання і віднімання числа 1 та додавання і віднімання на основі розрядного складу числа
Учень/учениця: володіє навичками письмового додавання й віднімання багатоцифрових чисел