Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Рівними можуть бути лише ті фігури, сторони та кути яких однакові. Здається, ніби визначити це дуже просто, однак насправді це не так. Справа в тому, що фігури можуть по-різному зображуватися на екрані, аркуші, дошці. І в залежності від того, під яким кутом дивитись на фігуру, її сприйняття змінюється. Наприклад, звично зображувати рівнобедрений трикутник так, щоб на стороні, яка відрізняється від інших за довжиною, фігура ніби стояла, як на фундаменті. Тоді рівними будуть дві бокові сторони. Однак, якщо «покласти» трикутник на одну з них, то коротша сторона стане боковою, і більшість дітей вже не впізнають у цій фігурі саме рівнобедрений трикутник. У ході виконання цього завдання учень познайомиться з такими особливими випадками, які плутають більшість дітей, і тренуватиметься розпізнавати однакові фігури незалежно від відмінностей у способі їхнього зображення. На екрані перед учнем на кожному етапі знаходиться зображення двох фігур. Вони можуть бути однаковими чи ні – дитина має визначити це та відповісти на дане питання, а варіанти відповіді знаходяться під фігурами. Коли дитина це робить, то проходить на новий рівень, а так на учня чекатиме пара вже зовсім інших геометричних фігур, хоча й завжди – двовимірних, тобто пласких. Важливо, щоб дитина також памʼятала особливості одиниць виміру. Наприклад, три дециметри – це те саме, що тридцять сантиметрів або триста міліметрів. Завдяки цій вправі учень навчиться обʼєктивно дивитись на геометричні фігури та шукати в них головні елементи для диференціації у окремі підтипи.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.12
Рівні фігури
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися