Рівними можуть бути лише ті фігури, сторони та кути яких однакові. Здається, ніби визначити це дуже просто, однак насправді це не так. Справа в тому, що фігури можуть по-різному зображуватися на екрані, аркуші, дошці. І в залежності від того, під яким кутом дивитись на фігуру, її сприйняття змінюється. Наприклад, звично зображувати рівнобедрений трикутник так, щоб на стороні, яка відрізняється від інших за довжиною, фігура ніби стояла, як на фундаменті. Тоді рівними будуть дві бокові сторони. Однак, якщо «покласти» трикутник на одну з них, то коротша сторона стане боковою, і більшість дітей вже не впізнають у цій фігурі саме рівнобедрений трикутник. У ході виконання цього завдання учень познайомиться з такими особливими випадками, які плутають більшість дітей, і тренуватиметься розпізнавати однакові фігури незалежно від відмінностей у способі їхнього зображення. На екрані перед учнем на кожному етапі знаходиться зображення двох фігур. Вони можуть бути однаковими чи ні – дитина має визначити це та відповісти на дане питання, а варіанти відповіді знаходяться під фігурами. Коли дитина це робить, то проходить на новий рівень, а так на учня чекатиме пара вже зовсім інших геометричних фігур, хоча й завжди – двовимірних, тобто пласких. Важливо, щоб дитина також памʼятала особливості одиниць виміру. Наприклад, три дециметри – це те саме, що тридцять сантиметрів або триста міліметрів. Завдяки цій вправі учень навчиться обʼєктивно дивитись на геометричні фігури та шукати в них головні елементи для диференціації у окремі підтипи.
Учень/учениця: знає означення прямокутника, квадрата; використовує властивість протилежних сторін прямокутника при розв’язуванні практичних задач; зображує геометричні фігури на аркуші в клітинку, позначає їх літерами латинського алфавіту; будує прямокутник, квадрат.