Дитина має розуміти, що рівняння – це не просто окремий розділ математики, а, преш за все, формат подання інформації. Рівняння є своєрідним кодом, за допомогою якого омжна навіть описувати ситуації, де головну роль грають числа. Аналогічну функцію виконують задачки, але роблять це за допомогою тексту із сюжетним компонентом. Ця вправа поєднує ці дві форми розповіді умов для математичного завдання, тож дитина може порівняти їх та навчитись перекладати текстову задачку на формат рівняння. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься новий текст задачі. У ній описується ситуація, цілком життєва, де числа (тобто кількість обʼєктів) відіграють головну роль для сюжету і його розвитку. Дитина має прочитати умови задачки, щоб зрозуміти, як саме всю ситуацію можна описати рівнянням. Учню вже відомо, що рівняння – це числовий вираз, де результат вже є відомим, тоді як за буквеним символом ховається один із компонентів виразу. Відтак все, що має зробити учень, це уявити задачку як приклад з невідомим множником, доданком, дільником чи зменшуваним – це залежить від тої дії, яку виконували персонажі згідно з сюжетом задачки. Під текстом міститься кілька варіантів рівняння. Важливо, щоб учень памʼятав: кінцевий результат, тобто кількість обʼєктів, яка залишилась, є відповіддю у рівнянні. «Ікс» має бути членом виразу з тією математичною дією, яка є відповідною до описаних дій персонажів, наприклад, якщо дівчина роздала кульки, то це віднімання, а отримала подарунки – додавання. Коли дитина вибирає потрібне рівняння, то проходить на наступний рівень, тож розвʼязувати його нема необхідності, хоча дитина може це зробити для себе, якщо захоче.
Учень/учениця: розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один з компонентів або права частини представлена числовим виразом, перевіряє його розв’язок і записує відповідь
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.