Ділення багатоцифрових чисел є досить складною темою. Певною мірою, навіть більш складною, ніж множення багатоцифрових чисел між собою. Справа в тому, що при діленні забагато інформації учень має памʼятати, тож опрацювання цієї теми у випадках, коли всі розряди чисел мають значущі цифри, стає вкрай проблемним, особливо, якщо вирішувати такі приклади просто у рядок. Але якщо дільник є одноцифровим числом, то виконання цієї задачі стає значно простішим. Більше за те, можна фактично відразу зрозуміти, чи можна без залишку розділити навіть дуже велике число на одноцифрове. У ході виконання цього завдання дитина практикуватиметься саме у цьому. На екрані перед учнем міститься зображення двох чисел. Перше, те, яке більше, грає роль діленого. Воно може бути досить великими, сягаючи тисяч чи навіть десятків тисяч. Друге є одноцифровим і йому відведено місце дільника. Учень має відповісти на питання про можливість складання з ними прикладу. Для цього дитина має, користуючись логікою та вже отриманими раніше знаннями з цієї теми, співвіднести ці числа. Наприклад, якщо дільник є цифрою «2», то ділене може бути тільки парним числом. Це загальне правило є універсальним як для десятків, так і для сотень мільйонів. Якщо ж дільником є трійка, то тут дещо складніше визначити можливість ділення. Дитина має подивитись на цифру, яка є у наступному розряді багатоцифрового числа. Якщо вони разом з першою цифрою утворюють число, яке ділиться на трійку без залишку, то відповідь знову ствердна. Тож намагатися ділити все число не треба – достатньо оцінити перші два-три розряди. Коли дитина дає відповідь на питання, яке перед нею ставиться, то переходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.