Математична дія ділення означає розділення початкового числа на кількість рівних за складниками груп. Тобто, якщо спочатку було десять яблук (ділене), а їх треба розділити на «2» (дільник), то в кожній з цих двох груп буде по пʼять плодів (частка). При цьому ділення є протилежним до множення процесом, яке має власний список особливих властивостей. У ході виконання цього завдання дитина приділятиме увагу саме їм, цим властивостям ділення. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься новий приклад, що ілюструє одну з них. Перша властивість дозволяє дитині за допомогою ділення полегшити виконання прикладу, що містить кілька дій. Наприклад, у круглих дужках знаходиться вираз з дією віднімання, при чому зменшуване та відʼємник – досить великі числа. Результат дії треба розділити на перше число, адже та дія, яка описана у дужках, виконується першою. Проте згідно з властивостями ділення, замість того, щоб виконувати віднімання, а вже різницю ділити на дільник, можна просто розділити кожен з елементів виразу з відніманням на дільник, після чого з двома частками виконати дію віднімання. Іншою властивістю ділення полягає у наступному. Якщо треба число розділити на результат множення, то можна не виконувати множення взагалі, а спочатку ділене розділити на перший множник ,а потім – на другий. Виконуючи вправи (на кожному етапі на дитину чекатиме новий приклад, який є ілюстрацією одного з двох правил, що були описані вище), дитина закріплює на практиці вміння ділити і користуватись властивостями ділення. Для того, щоб пройти з одного рівня на інший, треба у порожню клітинку під прикладом вписати число, яке є остаточним результатом виразу.
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення і ділення на кругле число
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.
Знайти частки і остачі цілих чисел у прикладах, де ділене буде (максимум) чотиризначним, а дільник - однозначним, використовуючи знання про розрядність чисел, властивості арифметичних дій та / або співвідношення між множенням і діленням. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.