Множники, як і доданки у додаванні, є абсолютно рівноцінними. Це дає множенню певних особливих властивостей, які дитина повторить у ході виконання цієї вправи. На екрані перед учнем міститься математичний вираз з дією множення. Учень має проаналізувати його та визначити, яка саме властивість демонструється: переставна, розподільна чи сполучна. Вирішувати приклади не доведеться: знак рівності розділяє, по суті, рівноцінні вирази, які, тим не менш, відрізняються за порядком чисел. Переставна властивість множення дозволяє змінювати множники у будь-якому порядку, і при цьому добуток залишається таким самим. Сполучна властивість вказує на те, що не важливим є саме порядок множників. Якщо, скажімо. є три множники, і два з них знаходяться в дужках (що свідчить про те, що дія з цією парою має відбуватись першою), а третій залишається поза дужками, то всі множники можна вільно переміщувати, міняти місцями ті, які знаходяться в дужках і поза ними – теж без зміни добутку. Нарешті, розподільна властивість найскладніша для сприйняття і разом з тим найцікавіша. Якщо у дужках знаходиться вираз, і є число поза ними, яке множиться на дужки, то всі члени виразу можна перемножити на даний множник окремо, а потім вже виконувати дію, яка була вказана у виразі в дужках. Так само і велике число, яке грає роль множника, можна представити як суму двох малих. Другий множник треба по черзі перемножити з кожним з доданків, а те, що вийде в результаті, – скласти. Результат буде таким самим, як і при множенні цього числа з початковим великими множником. Учень вибирає, яка з властивостей ілюструється зображеним на екрані виразом, щоб пройти на наступний етап. Завдяки цій вправі дитина ознайомиться з усіма особливими випадками цих властивостей.
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання множення і ділення
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на одноцифрове
Інтерпретувати приклад із дією множення як порівняння, наприклад пояснити рівність 35 = 5 × 7 як твердження, що 35 в 5 разів більше, ніж 7 і в 7 разів більше, ніж 5. Представляти додавання багатьох однакових чисел, як єдину дію множення.
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.