Під час вивчення теми множення великих чисел особлива увага відводиться саме положенню цифр у складі числа, їхньому розряду, тому, як під час множення треба тримати в памʼяті деякі числа. Виконуючи попереднє завдання, дитина множила досить великі числа, щоб знайти добуток – результат дії. Проте ця вправа, хоча й нагадує попередню за формою подання інформації, дещо відрізняється за тими наголосами, які на ній робляться. На екрані перед дитиною на кожному етапі завдання міститься математичний приклад з дією множення, де перший множник є багатоцифровим числом в межах ста тисяч. Цей приклад, новий для кожного наступного етапу вправи, вже вирішений – результат відомий та вписаний під горизонтальну лінію. Відомим є і другий множник – одноцифрове число. Проте одна з цифр у множнику пропущена. Це може бути будь-яка цифра у будь-якому розряді. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти її. Для цього дитина має проаналізувати приклад і зрозуміти, як саме множення двох цих чисел призвело до появи вказаного добутку. Як відомо дитині, щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник. Це цілком справедливо і в процесі пошуку втраченої цифри з лише одного розряду. Треба цифру цього ж розряду добутку розділити на відомий множник. Але тут є важливий момент, на який варто звернути увагу: оскільки на цифри при множенні пливають і сусідні розряди, у розрахунок треба брати і їх – і попередній розряд, і наступний. Тому, окрім знання дії ділення, учень має дійсно добре розуміти сам процес множення багатоцифрових чисел. Підказкою для дитини можуть стати варіанти відповіді. Їх кілька, але тільки один з них правильний – його і треба перемістити у порожню клітинку.
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання множення і ділення
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення і ділення на кругле число
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення на двоцифрове число
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на одноцифрове
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.
Помножити ціле число до чотирьох цифр на однозначне ціле число та помножити два двозначних числа, використовуючи стратегії, що базуються на розрядності чисел та властивостях арифметичних дій. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.