Трикутники – дуже різноманітний різновид геометричних фігур. З квадратом і прямокутником все зрозуміло: їхні сторони завжди або перпендикулярні, або паралельні, а кути – завжди прямі. Інша справа – трикутник. Взаємодія сторін у цій фігурі може бути надзвичайно різноманітною, а тому дуже важливо, щоб дитина навчилась впізнавати один вид та відокремлювати його від інших. Для цього використовуються спеціальні умовні позначки, з якими дитина познайомиться у ході виконання цього завдання. На екрані перед дитиною міститься трикутник – новий для кожного наступного етапу вправи. Ті його елементи, на які треба зосередити увагу, виділені особливо. Наприклад, якщо цей трикутник виділяється з-поміж інших за особливостями кутів, то саме кути й будуть позначені у градусах чи інших позначках. Традиційно, прямий кут позначається маленьким квадратиком, гострий – однією дугою, а тупий – двома. Якщо ж треба зосередитись на сторонах, то дитина має памʼятати, що маленькі риски, якими позначаються деякі сторони, означають, що вони є однаковими за довжиною. Відповідно до того, що особливого у конкретному трикутнику, ця фігура виділяється у окремий підвид. Наприклад, трикутник, де всі сторони рівні за довжиною, є рівностороннім, а той, де є один прямий кут (за визначенням у трикутника лише один кут може бути прямим) є прямокутний. Варіанти того, який саме може бути даний на етапі трикутник, містяться під його зображенням. Проаналізувавши фігуру, дитина вибирає, до якого виду вона належить, після чого проходить на наступний етап завдання, щоб повторити аналогічні дії з новим трикутником.
Учень/учениця: знає означення прямокутника, квадрата; використовує властивість протилежних сторін прямокутника при розв’язуванні практичних задач; зображує геометричні фігури на аркуші в клітинку, позначає їх літерами латинського алфавіту; будує прямокутник, квадрат.