Один з найтиповіших інструментів, які потрібні дитині при вивченні математики у школі – це лінійка. З нею стикається учень ще на початку свого навчання. Окрім того, що за допомогою лінійки дитина може креслити прямі лінії, вона використовується також і для того, щоб очно вимірювати довжину. Найменші позначки на лінійці – це міліметри. У ході виконання цього завдання дитина працюватиме саме з цими одиницями для вимірювання довжини. На екрані перед дитиною на кожному етапі завдання міститься зображення такої лінійки. Єдине що змінюється на кожному наступному рівні – це те, яку саме довжину треба визначити. Учень аналізує крайні точки цього відрізку та рахує міліметри, які є між ними, аби визначити довжину у міліметрах. Є два способи зробити це: учень може або рахувати кожен міліметр, або рахувати сантиметри, памʼятаючи, що в одному сантиметрі десять міліметрів, а в половині сантиметра – їх пʼять. Отже, дитина рахує кількість міліметрів та вписує число-відповідь у порожню клітинку, яка знаходиться під. Зображенням лінійки, після чого переходячи на наступний етап завдання. Ця вправа не тільки містить в собі нагадування про взаємодію різних одиниць вимірювання довжини, а й досить важлива з практичної точки зору, адже за допомогою лінійки дитина буде часто вимірювати відрізки у майбутньому, а згодом і сама почне робити креслення, причому здебільшого необхідно буде робити їх досить точними.
Знати відносні розміри одиниць вимірювання в межах однієї системи одиниць, включаючи км, м, см; кг, г; л, мл; год, хв, сек. В межах однієї системи вимірювання, вимірювання в більшій одиниці з точки зору меншої одиниці. Записати вимірювальні еквіваленти в таблиці з двома колонками.