Досі дитина працювала з ймовірностями суто з точки зору логіки. Проте насправді вірогідність тої чи іншої ситуації цілком можна обчислити і знайти відповідь на те, наскільки ймовірним є вказаний перебіг подій. Це досить цікава, хоча й складна тема, і у ході виконання даного завдання дитина вперше зіштовхнеться з нею. На екрані перед учнем міститься опис ситуації – нової для кожного наступного етапу завдання. Надаються конкретні числа, які стосуються вірогідності розвитку подій за тим чи іншим сценарієм. Під задачкою є формула, яка дозволить обчислити вірогідність. Всі частини цієї формули подаються в уже готовому вигляді. Дитині залишається лише ознайомитись з ходом роботи і виконати остаточні обчислення. Здебільшого для цього необхідно провести дію ділення або перетворення одного типу дробів в інший. Таким чином, дитина ще й знайомиться з тим, як у житті використовуються дроби – для обчислення вірогідності певних подій. Важливо, що вся робота з дробами вже готова. Це означає, що дитина може прослідкувати кожну дію, зрозуміти, що саме відбувається і чому. А йде мова, окрім іншого, і про спрощення дробів, тобто ділення як чисельника, так і знаменника на одне й те саме число. Вірогідність подається у форматі десяткового дробу, тоді як початково треба просто розділити одне число на інше, а значить перемістити їх на місця чисельника і знаменника. Отже, дитина ще й навчиться краще перекладати один тип дробів у інший – і все, знову ж таки, у практичному ключі. А завдяки тому, що кожен рівень ілюструється, дитині значно простіше заглибитись у задачку і рухатись між рівнями зі справжньою цікавістю. А наявність готових варіантів робить вправу більш простою для виконання.
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Учень/учениця: розуміє поняття «чисельник дробу» і «знаменник дробу»
Учень/учениця: порівнює дроби з однаковими знаменниками
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів
Знайти всі кратні числа для цілих чисел в діапазоні 1-100. Визнати, що ціле число є кратним кожному з його дільників. Визначити, чи задане ціле число в діапазоні 1-100 кратне заданому однозначному числу. Визначити, чи задане ціле число в діапазоні 1-100 є простим чи складним.
Створити число чи форму шаблону, що відповідає даному правилу. Визначити видимі особливості шаблону, які не були виразними в самому правилі.
Порівняти два дроби із різними чисельниками та різними знаменниками, наприклад, створюючи спільні знаменники або чисельники, або порівнюючи їх зі спільним дробом, наприклад, таким, як 1/2. Визнати, що порівняння діють лише тоді, коли два дроби відносяться до одного і того ж цілого. Записати результати порівняння із символами >, = або <, і обгрунтувати висновки, наприклад, за допомогою візуального зображення дробів.
Порівняти два десяткових дроби до сотих, обгрунтовуючи їх значення. Визнати, що порівняння є дійсними лише тоді, коли два десяткових дроби відносяться до одного і того ж цілого. Записати результати порівняння з символами >, = або <, і обгрунтувати висновки, наприклад, використовуючи візуальну модель.