Правильне множення можливе тільки при належному рівні розуміння самого цього математичного процесу. За допомогою попереднього завдання дитина нагадала собі логіку самого множення, а ця вправа присвячена тренуванню вміння дитини оцінити добуток, знаючи множники. Тобто виконувати точні обчислення дитина ще не буде, але їй доведеться зробити деякі зусилля в іншому плані. На екрані перед учнем міститься математичний приклад з дією множення – новий для кожного етапу завдання. Перший множник – число трицифрове, це вже сотні. А другий – одиниці, одноцифрове число. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб оцінити, дивлячись на множники, скільки цифр буде у добутку. Зробити це не надто важко. Зазвичай, виконуючи множення багатоцифрових чисел, треба рухатись від меншого розряду до більшого, множачи спочатку одиниці, потім десятки, сотні, тисячі, десятки тисяч і так далі. Проте для правильної оцінки кількості цифр добутку достатньо просто перемножити цифру, що знаходиться у найбільшому розряді, з другим множником. Знайшовши її, дитина має просто додати до неї ту кількість розрядів, яка є у найбільшому множнику. Наприклад, якщо треба оцінити кількість цифр у добутку при множенні «452» та «6», то треба спочатку четвірку помножити на шістку. Вийде число «24», до якого треба додати два числа, адже четвірка – це вже розряд сотень. Відтак для цього прикладу кількість цифр у добутку буде «4». Варіанти відповіді знаходяться під виразом. Дитина вибирає той, який співпадає з результатам її власних обчислень, після чого проходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на двоцифрове
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.
Помножити ціле число до чотирьох цифр на однозначне ціле число та помножити два двозначних числа, використовуючи стратегії, що базуються на розрядності чисел та властивостях арифметичних дій. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.