Як вже знає дитина, тривимірні геометричні фігури відрізняються від двовимірних наявністю глибини як ще одного виміру сприйняття, який наближає фігури цього виду до більшості предметів навколишнього світу. При цьому двовимірні фігури є будівельним матеріалом для тривимірних, адже вони є основою для їх вершин. У ході виконання цього завдання дитина краще вивчить цей звʼязок та зрозуміє його. На екрані перед учнем міститься тривимірна фігура – нова для кожного наступного етапу завдання. Учень уважно її вивчає, звертаючи увагу, перш за все, саме на те, яка двовимірна фігура знаходиться в основі тривимірної. Для цього дитина має уявити обʼємну фігуру у просторі, зрозумівши, як співвідносяться її ребра та вершини. Оформлення фігур допомагає у цьому: вершини та ребра, які знаходяться позаду, тобто є невидимими, якщо дивитись на фігуру спереду, позначаються пунктиром. Крім того всі обʼємні фігури прийнято зображати так, ніби на них падає світло зверху – щоб продемонструвати відтінками різних вершин, що вони знаходяться на різних площинах. Коли учень проаналізує геометричну фігуру, яка знаходиться в основі обʼємної, то вибере з-поміж кількох варіантів той, який вважає правильним. Наявність цих варіантів є підказкою для учня, адже завдяки ним дитина може знайти одну вказану у варіантах фігуру та вибрати саме її. Завдяки цьому завданню учень навчиться не лише орієнтуватись у геометричних фігурах цього типу, а й краще зрозуміє співвідношення їхніх сторін.
Учень/учениця: впізнає в оточуючих предметах відомі геометричні фігури