Опис завдання
Як вже знає дитина, тривимірні геометричні фігури відрізняються від двовимірних наявністю глибини як ще одного виміру сприйняття, який наближає фігури цього виду до більшості предметів навколишнього світу. При цьому двовимірні фігури є будівельним матеріалом для тривимірних, адже вони є основою для їх вершин. У ході виконання цього завдання дитина краще вивчить цей звʼязок та зрозуміє його. На екрані перед учнем міститься тривимірна фігура – нова для кожного наступного етапу завдання. Учень уважно її вивчає, звертаючи увагу, перш за все, саме на те, яка двовимірна фігура знаходиться в основі тривимірної. Для цього дитина має уявити обʼємну фігуру у просторі, зрозумівши, як співвідносяться її ребра та вершини. Оформлення фігур допомагає у цьому: вершини та ребра, які знаходяться позаду, тобто є невидимими, якщо дивитись на фігуру спереду, позначаються пунктиром. Крім того всі обʼємні фігури прийнято зображати так, ніби на них падає світло зверху – щоб продемонструвати відтінками різних вершин, що вони знаходяться на різних площинах. Коли учень проаналізує геометричну фігуру, яка знаходиться в основі обʼємної, то вибере з-поміж кількох варіантів той, який вважає правильним. Наявність цих варіантів є підказкою для учня, адже завдяки ним дитина може знайти одну вказану у варіантах фігуру та вибрати саме її. Завдяки цьому завданню учень навчиться не лише орієнтуватись у геометричних фігурах цього типу, а й краще зрозуміє співвідношення їхніх сторін.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця: впізнає в оточуючих предметах відомі геометричні фігури