Множення – специфічна математична дія, яка означає процес, при якому певну кількість умовних обʼєктів «беруть» певну кількість разів. Під першим словосполученням «певна кількість» ховається один множник, а під другим – інший. Початкова кількість завжди збільшується, причому іноді досить істотно. Проте дізнаватись про точний результат дії множення не завжди необхідно – іноді достатньо і приблизно зрозуміти, яким буде добуток. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься робити саме це. На екрані перед дитиною міститься малюнок, на якому зображено три математичні вирази. У кожному є дія множення. У завданні, формулювання якого учень бачить над малюнком, вказано, до якого числа і як має наближатись те число, яке потрібно. Наприклад, на одному етапі треба знайти вирази, добуток яких більший, ніж «1 500», а на іншому – тільки один приклад, чий добуток найближче підійшов до числа «2 200». Жоден з цих прикладів не дає в результаті цього числа, яке вказано у завданні, але разом з тим всі вони дають добуток, який хоча б має стільки ж розрядів. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вибрати правильний приклад згідно з умовами, вказаними у завданні. Тому особливу увагу треба звертати саме на формулювання, аби зрозуміти, що саме треба знайти дитині цього разу, адже на кожному наступному етапі зміняться не лише приклади, а й формулювання. При цьому завдання цікаво оформлено з візуальної сторони: приклади зображено біля мішеней. Є персонаж – лучник, котрому треба поцілити саме в правильну мішень. Тож дитина не просто вибирає приклад, а допомагає персонажу, стріляючи разом з ним. Ця сюжетна обгортка робить вправу більш цікавою для виконання.
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення на двоцифрове число
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на одноцифрове
Інтерпретувати приклад із дією множення як порівняння, наприклад пояснити рівність 35 = 5 × 7 як твердження, що 35 в 5 разів більше, ніж 7 і в 7 разів більше, ніж 5. Представляти додавання багатьох однакових чисел, як єдину дію множення.
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.