Дитина, дійшовши до цього завдання, вже познайомилась з рівняннями, знає, що означають буквені компоненти цих виразів, вже може відрізними один вид від іншого. Настав час робити головний крок у вивченні цієї теми – розвʼязування рівняння. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься зображення одного подібного виразу – нового для кожного наступного етапу завдання. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти число, котре ховається за літерою. Робити це треба так само, як і всіх випадках знаходження невідомого компонента іншого прикладу. Наприклад, дитина вже знає, що для знаходження зменшуваного треба відʼємник додати до різниці, а для знаходження дільника – поділити ділене на частку. Учень бачить рівняння та аналізує його як звичайний приклад. Скажімо, рівняння виглядає так: «2х + 4 = 12». В такому випадку дитина спочатку знаходить, чому дорівнює «2х». користуючись вже відомим йому способом пошуку невідомого доданка, учень просто віднімає від дванадцяти четвірку. Виходить, що «2х = 8». Залишається використати правило пошуку невідомого множника, щоб відшукати «ікс», під маскою якого ховається четвірка. Важливо, що у рівняннях може зустрічатись і множення з діленням, і додавання з відніманням – у будь-якій послідовності та поєднанні. В цьому і складність, і цікавість вправи водночас. Варіанти відповіді знаходяться під рівнянням. Дитина вибирає той, який вважає правильним, і проходить на наступний етап. Для успішного виконання вправи треба дотримуватись послідовності та тримати в памʼяті проміжний результат першої дії.
Учень/учениця: розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один з компонентів або права частини представлена числовим виразом, перевіряє його розв’язок і записує відповідь
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.