Згідно з властивостями дії множення, всі компоненти прикладу, тобто всі множники, є рівнозначними. Це означає, що перемножувати можна і три, і чотири, і десять множників. У ході виконання цього завдання дитина виконуватиме математичні задачки, згідно з умовами яких треба перемножити три числа. Перевага цього завдання над іншими полягає у сюжетному оформленні. Описується досить життєва ситуація, в якій треба обчислити кількість тих чи інших обʼєктів. При цьому числа, аби не перевантажувати дитину, здебільшого є одноцифровими. Тож дитина читає умови задачки (нової для кожного етапу вправи з новим сюжетом та, звісно, іншими числами) і знаходиться там числові компоненти, які можуть передаватись на письмі як цифрами, так і числівниками. Знайшовши їх, учень логічно має зрозуміти, як саме і чому множення може допомогти дати відповідь на питання, яке в задачці ставиться. Після цього дитина подумки формує приклад з трьома множниками і знаходить відповідь, тобто обчислює добуток. Оскільки цей приклад не знаходиться перед очима дитини і всі операції вона виконуватиме в памʼяті, числа залишаються відносно невеликими. Виконавши множення з першою парою, дитина множить їхній добуток на третій множник. Під умовами задачки є кілька варіантів відповіді. Дитина вибирає той, який, на її думку, є правильним. Після цього учень проходить на наступний етап. Кожна задачка супроводжується і набором малюнків, які ніби оточують текст, створюючи додатковий набір візуальних образів, які посилюють цікавість дитини до виконання завдання.
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів
Розв’язання задач із кількома діями, що складаються із цілих чисел і мають у відповіді ціле число за допомогою чотирьох дій, включаючи приклади, в яких остача має бути округлена. Записувати ці приклади, використовуючи рівняння з літерою, що стоїть на місці невідомого числа. Оцінка правильності відповідей, з використанням усного підрахунку та обчислення в умі, включаючи округлення