У житті досить часто трапляються ситуації, за яких необхідно виконувати обчислення не з точними числами, а з частинами цілого, якими і є дроби. В такому випадку найбільшої актуальності набувають випадки, які описують роботу саме з десятковими дробами. Хоча вони є особливим випадком звичайних дробів, у торгівлі, промисловості та багатьох життєвих випадках трапляються обставини, коли ціле число, яке приймається за умовну одиницю, ділять саме на «10» або «100», відтак частину цілого в такому випадку зручно і доцільно зображати саме як десятковий дріб і виконувати з ними певні математичні операції. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у цьому. На екрані перед учнем міститься зображення математичної задачі – нової для кожного наступного етапу вправи. Дитина має уважно прочитати її умову та зрозуміти, яке значення у описаних обставинах мають десяткові дроби. Задача не дає прикладу відразу – учень має сам зрозуміти, що треба зробити з поданими числами – відняти або додати. Коли дитина це зробить, то залишається лише подумки виконати описувану дію. І тоді розкриються всі переваги задач як особливого формату математичних вправ. Задачі не просто описують цілком актуальну життєву ситуацію і є цікавими завдяки сюжетному компоненту, вони ще й стимулюють увагу, адже всі дії з дробами учень має виконати подумки. Під умовами задачі є варіанти відповіді, які є головними орієнтирами. Дитина вибирає правильний, переходячи на наступний етап вправи.
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Учень/учениця: застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за величиною його дробу при розв’язуванні практично - зорієнтованих задач
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів
Вирішити задачі, пов'язані із додаванням і відніманням дробів, що відносяться до одного і того ж цілого і мають однакові знаменники. Використовуючи, наприклад, візуальні моделі дробів та рівняння для розв’язання задачі.