Великі приклади, де треба виконати кілька математичних дій, можуть містити як один їх вид, так і кілька. Наприклад, послідовне додавання кількох доданків, або віднімання від великого зменшуваного кількох відʼємників чергуються із завданнями, де є і множення, і додавання, і ділення, і віднімання. Але рівняння виводить математику на дещо інший рівень. У рівняннях не тільки зустрічаються різні математичні дії, а й літерні позначення для невідомих членів виразу. У ході виконання цього завдання дитина буде складати рівняння, користуючись своєрідними «будівельними наборами», які будуть чекати на учня на кожному етапі завдання. На екрані перед учнем міститься зображення такого набору – нового для кожного наступного рівня. У завданні, яке находитиметься як над ним, так і над робочою областю, де дитині треба буде виконати всі потрібні операції, вказано, що саме має зображати рівняння. Наприклад, треба в рівняння показати добуток пʼятірки з невідомим (що має позначення «ікс»), від якого спочатку треба відняти трійку. Тоді дитина бере круглі дужки, між ними розміщує вираз з відніманням трійки від «ікса», а до дужок приєднує знак множення і число 5. Головне для учня – зрозуміти послідовність дій та те, яка операція є центральною. Тобто, якщо треба показати добуток – то це множення, а суму – додавання тощо. Коли учень переміщує всі елементи набору (в якому їх може бути більше, ніж треба, тоді зайві треба залишити внизу) у робочу зону у правильному порядку, то проходить н наступний етап. Важливо, щоб дитина сама розуміла, що вираз з буквеним символом є цілісним рівнянням, а не просто набором елементів
Учень/учениця: розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один з компонентів або права частини представлена числовим виразом, перевіряє його розв’язок і записує відповідь
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.