Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Великі приклади, де треба виконати кілька математичних дій, можуть містити як один їх вид, так і кілька. Наприклад, послідовне додавання кількох доданків, або віднімання від великого зменшуваного кількох відʼємників чергуються із завданнями, де є і множення, і додавання, і ділення, і віднімання. Але рівняння виводить математику на дещо інший рівень. У рівняннях не тільки зустрічаються різні математичні дії, а й літерні позначення для невідомих членів виразу. У ході виконання цього завдання дитина буде складати рівняння, користуючись своєрідними «будівельними наборами», які будуть чекати на учня на кожному етапі завдання. На екрані перед учнем міститься зображення такого набору – нового для кожного наступного рівня. У завданні, яке находитиметься як над ним, так і над робочою областю, де дитині треба буде виконати всі потрібні операції, вказано, що саме має зображати рівняння. Наприклад, треба в рівняння показати добуток пʼятірки з невідомим (що має позначення «ікс»), від якого спочатку треба відняти трійку. Тоді дитина бере круглі дужки, між ними розміщує вираз з відніманням трійки від «ікса», а до дужок приєднує знак множення і число 5. Головне для учня – зрозуміти послідовність дій та те, яка операція є центральною. Тобто, якщо треба показати добуток – то це множення, а суму – додавання тощо. Коли учень переміщує всі елементи набору (в якому їх може бути більше, ніж треба, тоді зайві треба залишити внизу) у робочу зону у правильному порядку, то проходить н наступний етап. Важливо, щоб дитина сама розуміла, що вираз з буквеним символом є цілісним рівнянням, а не просто набором елементів

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.1
Записуємо вираз з невідомим
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися