Додавання і віднімання, множення та ділення – ось чотири базові математичні операції, які є основою всієї цієї науки. Проте, якщо, скажімо, знання рівнянь та формул може знадобитись тільки фахівцям деяких професій і, власне, при вивченні цих тем, то множення, як й інші перераховані базові дії математики, дійсно потрібні для використання у повсякденному житті. Ця вправа є підтвердженням цього. На кожному її етапі учень стикатиметься з новою ситуацією – життєвою та вельми буденною, такою, що могла б спіткати кожного. У цій ситуації фігурують числа. Необхідно дізнатись кількість обʼєктів саме шляхом множення. При чому прямо про множення у тексті не йдеться – ситуація описується лише з точки зору її персонажів та дій, які вони виконують, але дитина має зрозуміти, що задля вирішення цієї справи необхідно перемножити ті чи інші числа. Наприклад, описується поїздка сімʼї на відпочинок, у відпустку. У сімʼї чотири члени, і бюджет кожного складає пʼять сотень гривень. У завданні вказано, що батько взяв півтори тисячі, і учень має відповісти, чи вистачить цих коштів, чи матері теж треба взяти з собою гроші. Отже кількість членів сімʼї треба помножити на бюджет кожного – в результаті буде число «2 000», тож матері дійсно доведеться брати ще гроші. З рухом між етапами (а для проходження на наступний рівень треба просто відповісти на питання, варіанти якого є під текстом, а формулювання котрого є у самій задачці) дитина дізнається про можливі випадки реального використання множення для вирішення справжніх побутових проблем та питань. Кожен рівень супроводжується ілюстраціями, що сюжетно повʼязані з текстом і доповнюють його інформацію цікавим візуальним рядом.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення і ділення на кругле число
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення на двоцифрове число
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на одноцифрове
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на двоцифрове
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.
Розв’язання задач із кількома діями, що складаються із цілих чисел і мають у відповіді ціле число за допомогою чотирьох дій, включаючи приклади, в яких остача має бути округлена. Записувати ці приклади, використовуючи рівняння з літерою, що стоїть на місці невідомого числа. Оцінка правильності відповідей, з використанням усного підрахунку та обчислення в умі, включаючи округлення
Помножити ціле число до чотирьох цифр на однозначне ціле число та помножити два двозначних числа, використовуючи стратегії, що базуються на розрядності чисел та властивостях арифметичних дій. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.