У ході виконання цього завдання дитина виконуватиме ділення багатоцифрового числа. Загалом, механіка виконання вправа не є чимось новим для учня, який вже ознайомився з даною математичною дією. Крім того, оформлена вправа таким чином, щоб надавати учневі мінімум підказок. У завданні сформульовано приклад, який має горизонтальну перспективу, тобто числа знаходяться у строку. Варіанти відповіді містяться в нижній частині екрані. Завдання, яке ставиться перед учнем – вибрати правильне число, те, яке є часткою для означеного прикладу. Оскільки ділене є трицифровим числом, а дільник – одноцифровим, виконання цього завдання потребує максимальної концентрації та зосередженості, проте виконати його буде не надто складно. Дитина просто має правильно виконувати послідовне порозрядне ділення від більшого розряду до меншого, тримаючи в памʼяті залишок та переводячи його до наступного розряду. Оскільки сам приклад міститься мінімальне оформлення для того, щоб дитина тренувалась ділити без підказок, урізноманітнити візуальний ряд мають ілюстрації. На екрані міститься зображення детективу, який проводить розслідування. Знаходячи відповідь на приклад з дією ділення, дитина допомагає саме йому. Малюнок оформлено так, ніби варіанти відповіді ховаються від детектива, який пустив на їх слід собаку і сам з лупою оглядає місце пропажі. Таким чином, приклад вписано у концепцію розвиваючої гри, якою, по суті, і є це завдання.
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання множення і ділення
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання арифметичних дій
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.