Учень/учениця:
– формулює означення похідної та пояснює її геометричний і фізичний зміст;
– знаходить кутовий коефіцієнт дотичної до графіка функції;
– знаходить похідні функцій;
– застосовує похідну до знаходження проміжків монотонності та екстремумів функції;
– знаходить найбільше і найменше значення функції на проміжку;
– розв’язує прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень.
Учень/учениця:
– розв’язує прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин;
– застосовує результати дослідження функції за допомогою похідної до розв’язування рівнянь і нерівностей та доведення нерівностей;
– описує поняття опуклості та точки перегину функції;
– досліджує функції за допомогою першої та другої похідних;
– застосовує похідну до розв’язування задач, зокрема прикладного змісту.