Учень/учениця:
– розрізняє означувані і неозначувані поняття, аксіоми і теореми стереометрії;
– називає основні поняття стереометрії; формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;
– наводить приклади просторових геометричних фігур (плоских і неплоских) та основних многогранників;
– пояснює застосування аксіом стереометрії до розв’язування геометричних і практичних задач;
– розв’язує задачі на побудову перерізів куба, прямокутного паралелепіпеда та піраміди.
Учень/учениця:
– формулює означення паралельних і мимобіжних прямих, паралельних прямої і площини, паралельних площин; ознаки паралельності прямих і площин;
– класифікує взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі;
– знаходить і зображує паралельні прямі та площини на рисунках і моделях;
– будує зображення просторових фігур на площині;
– розв’язує задачі на застосування властивостей та ознак паралельності прямих і площин.
Учень/учениця:
– формулює означення перпендикулярних прямих у просторі, прямої, перпендикулярної до площини, перпендикулярних площин;
– обґрунтовує взаємозв’язок паралельності й перпендикулярності прямих і площин у просторі;
– використовує вивчені властивості та ознаки для розв’язування задач;
– обчислює відстані та кути у просторі.