Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Учень/учениця: – розрізняє означувані і неозначувані поняття, аксіоми і теореми планіметрії, властивості геометричних фігур; – використовує вивчені в основній школі формули і властивості для розв’язування планіметричних задач.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Х.1
Вписаний трикутник
-
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.