Учень/учениця:
– розрізняє означувані і неозначувані поняття, аксіоми і теореми стереометрії;
– називає основні поняття стереометрії; формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;
– наводить приклади просторових геометричних фігур (плоских і неплоских) та основних многогранників;
– пояснює застосування аксіом стереометрії до розв’язування геометричних і практичних задач;
– розв’язує задачі на побудову перерізів куба, прямокутного паралелепіпеда та піраміди.
Учень/учениця:
– формулює означення перпендикулярних прямих у просторі, прямої, перпендикулярної до площини, перпендикулярних площин;
– обґрунтовує взаємозв’язок паралельності й перпендикулярності прямих і площин у просторі;
– використовує вивчені властивості та ознаки для розв’язування задач;
– обчислює відстані та кути у просторі.