Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Пов'язані стандарти
10.HSG-CO.D Створювати геометричні конструкції
10.HSG-GMD Геометричні вимірювання та обчислення
10.М.Е. Вступ до стереометрії
Учень/учениця:
– розрізняє означувані і неозначувані поняття, аксіоми і теореми стереометрії;
– називає основні поняття стереометрії; формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;
– наводить приклади просторових геометричних фігур (плоских і неплоских) та основних многогранників;
– пояснює застосування аксіом стереометрії до розв’язування геометричних і практичних задач;
– розв’язує задачі на побудову перерізів куба, прямокутного паралелепіпеда та піраміди.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ь.17
Визначаємо об'єм циліндра
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування

