Це завдання підсумовує знання, присвячені трикутникам. Специфічна задача під час опрацювання цих геометричних фігур — це знаходження площі, адже для цього необхідними можуть бути різні формули в залежності від того, які параметри трикутника відомі, а які — ні. Однак ця вправа робить ще один крок. Вона пропонує опрацювати трикутник, чия площа відома, а от один з параметрів (кут, сторона тощо) потрібно знайти.
Учень/учениця записує та пояснює формули площі трикутника (Герона; за двома сторонами і кутом між ними); зображує та знаходить на малюнках елементи трикутника, необхідні для обчислення його невідомих елементів; обчислює довжини невідомих сторін та градусні міри невідомих кутів трикутника; площі трикутників; застосовує вивчені формули й властивості до розв’язування задач.