Це завдання пропонує опрацювати досить специфічні математичні вирази — рівняння, в яких один корінь знаходиться за межами модуля, а інший — всередині цієї структури. Для того, щоб правильно обчислити значення невідомого, потрібно розуміти, що рівняння такого виду дорівнює цілій сукупності рівнянь. Розуміння модуля та того, як число під ним та поза його межами можуть взаємодіяти в рамках одного виразу, є важливим для виконання вправи.
Учень/учениця наводить приклади нерівностей зі змінними, лінійних нерівностей з однією змінною, подвійних нерівностей.
Учень/учениця формулює означення розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей.
Учень/учениця: зображує на координатній прямій об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей та їхніх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; розв’язує лінійні нерівності з однією змінною, системи лінійних нерівностей з однією змінною.