Розв’язати квадратне рівняння — значить знайти його корені. У цьому полягає мета виконання уроку. Надається квадратне рівняння, під яким — каркас відповіді, за формою якого можна зрозуміти, скільки коренів має вираз. Потрібно розв’язати рівняння, користуючись отриманими раніше знаннями. Завдяки цьому завданню учень отримає необхідну практику для розв’язання різних квадратних рівнянь.
Учень/учениця наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці; пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; розв’язує вправи, що передбачають побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей.