Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Два рівняння рівносильні, якщо вони мають однакові корені або взагалі не мають розв’язку. Тобто два вирази, які можуть істотно відрізнятися, містити різні числа та виглядати зовсім не схожими, можуть мати однаковий результат розв’язання. З такими випадками знайомить урок «Рівносильні квадратні рівняння».
Пов'язані стандарти
9.М.Б.2 Квадратична функція
9-12.HSA-CED Рівняння
9-12.HSA-REI Обґрунтування розв’язку рівнянь та нерівностей
Учень/учениця наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці; пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; розв’язує вправи, що передбачають побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.2
Рівносильні квадратні рівняння
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
