Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Це завдання пропонує навчитися опрацьовувати рівності, що містять квадратний корінь в обох частинах відносно центрального символу. Для цього необхідно зрозуміти, чому дорівнюють обидві частини. Такий формат подачі інформації демонструє, наскільки ззовні різними можуть бути вирази, що мають однакове розв’язання.
Пов'язані стандарти
9.М.Б.1 Властивості функції
9.М.Б.2 Квадратична функція
9-12.HSF-IF Функція
Учень/учениця характеризує функцію за її графіком.
Учень/учениця наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці; пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; розв’язує вправи, що передбачають побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.7
Встановлюємо рівновагу
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування

