Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Пов'язані стандарти
9.М.Ґ.1 Синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°
9.М.Е.1 Теореми косинусів і синусів
9.М.Е.2 Формули для знаходження площі трикутника
9-12.HSG-GMD Геометричні вимірювання та обчислення
Учень/учениця пояснює, що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°.
Учень/учениця пояснює, що означає «розв’язати трикутник»; формулює теорему косинусів; синусів.
Учень/учениця записує та пояснює формули площі трикутника (Герона; за двома сторонами і кутом між ними); зображує та знаходить на малюнках елементи трикутника, необхідні для обчислення його невідомих елементів; обчислює довжини невідомих сторін та градусні міри невідомих кутів трикутника; площі трикутників; застосовує вивчені формули й властивості до розв’язування задач.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Щ.2
Знаходимо кути трикутника
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування

