Теорема косинуса та синуса є вкрай корисною для опрацювання трикутників не лише сама по собі, а й для подальшого руху на шляху до аналізу будь-якої фігури цього виду. Наприклад, якщо знати дві сторони та кут між ними, можна дізнатися площу фігури. Просто за допомогою теореми косинуса та синуса треба дізнатися довжину третьої сторони, а вже після цього використати формулу знаходження площі трикутника.
Учень/учениця пояснює, що означає «розв’язати трикутник»; формулює теорему косинусів; синусів.
Учень/учениця записує та пояснює формули площі трикутника (Герона; за двома сторонами і кутом між ними); зображує та знаходить на малюнках елементи трикутника, необхідні для обчислення його невідомих елементів; обчислює довжини невідомих сторін та градусні міри невідомих кутів трикутника; площі трикутників; застосовує вивчені формули й властивості до розв’язування задач.