Коли виконання тих чи інших математичних дій виходить за рамки одноцифрових чисел, дитині важливо докласти особливих зусиль до вивчення нового матеріалу, який на порядок складніший за, скажімо, додавання чисел в межах першої десятки. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватись додавати в межах двадцяти. На екрані перед учнем міститься два математичних приклади. Верхній вже закінчений і містить всі елементи, в тому числі і суму. А у нижньому треба дізнатись суму, тобто результат дії. Один доданок є спільним. Отже учень аналізує верхній приклад і за аналогією виконує нижній. Знайшовши і вписавши у пусту клітинку після знаку рівності суму чисел нижнього виразу, дитина проходить на новий етап завдання. Там на учня чекатиме нова пара математичних виразів, де будуть доданки в межах двадцяти. На кожному етапі завдання супроводжується новою ілюстрацією, яка урізноманітнює візуальний ряд і робить вправу більш цікавою. Також досить успішно зроблене і оформлення цифр. На кожному етапі вони виконані по-іншому. Яскраві кольори, округлі форми, приємний та різноманітний стиль оформлення – все це також робить завдання більш приємним для дитини суто з естетичної точки зору, що досить важливо для збереження інтересу учня до теми вивчення.
Учень/учениця: розуміє сутність додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами; розуміє сутність властивостей додавання суми до числа, віднімання суми від числа та числа від суми; застосовує в обчисленнях прийом додавання і віднімання чисел частинами, переставний закон додавання, взаємозв’язок між діями додавання і віднімання числа від суми.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.