У комплекс знань про математику входить і геометрія – наука про геометричні фігури, їхні властивості та дії, що можна виконати з ними. У ході виконання цього завдання дитина зробить перший крок на шляху освоєння геометрії. Все починається з необхідності вивчити назви головних двовимірних фігур, так само як було важливо, щоб дитина вивчила порядок чисел при лічбі – це основа, без якої будь-яка інша робота в рамках даної теми не має сенсу. На екрані перед учнем міститься зображення цілого набору переважно різних геометричних фігур. Вони мають різний розмір, а також колір, проте серед них є кілька, що належать до одного виду. У формулюванні завдання необхідний для пошуку вид фігур названо. Тож дитині залишається тільки згадати, якими особливостями будови вони відрізняються, знайти їх за цими особливостями та виділити. Важливо, що у пошуках учню треба опиратись тільки на характеристики фігури: на кількість сторін і кутів, а також їхнє співвідношення, специфічне для кожної з них. Ані розмір, ані колір не мають враховуватись у виборі. Коли дитина виділить всі фігури названого виду, почнеться новий етап, де на екрані буде інший малюнок. Звісно, шукати треба буде нову фігуру, назва якої також буде у завданні. Ця вправа розвиває увагу, концентрацію (адже дитині для пошуку треба зосередитись на певних критеріях) та памʼять.
Учень/учениця: розрізняє просторові та плоскі геометричні фігури; розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, відрізок, промінь, кут, ламану; многокутники; куб, кулю, піраміду, конус, циліндр; зображує прямі лінії, промені, відрізки.
Учень/учениця: розрізняє види многокутників та їхні елементи; показує елементи многокутників: кути, сторони, вершини; позначає і називає геометричні фігури буквами латинського алфавіту.
Учень/учениця: знає визначення прямокутника, квадрата; знає властивість протилежних сторін прямокутника; вимірює довжини сторін прямокутника, квадрата; будує прямокутник, квадрат на аркуші в клітинку.
Учень/ учениця: розрізняє на малюнку коло і круг, знає поняття центра, радіуса, діаметра.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.
Учень/учениця: ділить прямокутник на менші рівні квадрати та рахує їхню кількість.