Ця вправа продовжує комплекс завдань, які мають на меті тренування навички швидкого додавання, але відрізняється від попередніх завдань. На екрані дитина знову ж таки бачить пару прикладів, один з яких вже є доконаною рівністю, а от для другого треба знайти суму двох доданків. Різниця у тому, що на початку вивчення розділу другий доданок був завжди більший, ніж в першому прикладі, а тут - навпаки. Але механіка вправи залишається незмінною: треба ввести в порожнє поле суму у другому прикладі. Коли дитина це робить, то проходить далі, до наступного етапу вправи, де бачить аналогічну пару прикладів. З часом, після перших кількох етапів, учень почне більш впевнено і швидко виконувати це завдання, яке стимулює розвиток памʼяті і покращує орієнтацію на числовій прямій. Важливо, що й у випадку помилки дитина продовжує виконання вправи.
Учень/учениця: розуміє сутність додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами; розуміє сутність властивостей додавання суми до числа, віднімання суми від числа та числа від суми; застосовує в обчисленнях прийом додавання і віднімання чисел частинами, переставний закон додавання, взаємозв’язок між діями додавання і віднімання числа від суми.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.