Опис завдання
У другому класі математика стає ще цікавішою, адже діти знайомляться з різними геометричними фігурами. Ця вправа допоможе школярам навчитися розрізняти види фігур, правильно називати їх та впевнено користуватися цими знаннями на уроках і в повсякденному житті.
На екрані дитина бачить геометричну фігуру: це може бути коло, квадрат, прямокутник, трикутник чи інша двовимірна фігура. Під малюнком розташовано кілька варіантів назв. Завдання учня – уважно роздивитися зображення та обрати правильну назву. Один клік – і відповідь обрана, а вправа переходить до наступного завдання з новою фігурою.
Навіть якщо дитина помиляється, вона не засмучується, а вчиться. Після неправильної відповіді з’являється правильний варіант, тож учень може порівняти обидві назви, ще раз подивитися на фігуру й запам’ятати, як вона називається. Так крок за кроком формується стійке розуміння видів геометричних фігур, а помилки перетворюються на корисний досвід.
Яскраві ілюстрації, декоративні зображення вазонів, тваринок чи веселих персонажів підтримують інтерес дитини та створюють позитивний настрій під час навчання. Вправа підходить як для самостійної роботи вдома, так і для використання на уроці математики вчителем.
- розвивається уважність та спостережливість;
- закріплюються назви основних геометричних фігур;
- формується вміння співвідносити зображення та його назву;
- тренується пам’ять і логічне мислення;
- зростає впевненість дитини у власних знаннях з математики.
Батьки можуть разом з дитиною обговорювати побачені фігури: шукати їх у кімнаті, на вулиці, у книжках, називати й порівнювати. Учителі можуть використовувати цю вправу як тренажер для повторення теми «Геометричні фігури» або як цікаве завдання на початку чи наприкінці уроку. Так навчання перетворюється на захопливу гру, а знання з математики стають міцними та корисними.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця: розрізняє просторові та плоскі геометричні фігури; розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, відрізок, промінь, кут, ламану; многокутники; куб, кулю, піраміду, конус, циліндр; зображує прямі лінії, промені, відрізки.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.