Після того, як дитина ознайомиться з геометричними фігурами, які зображуються на площині (тобто з двовимірними) та дізнається, як вони вимірюються, як називаються їхні елементи та співвідносяться між собою, залишається, власне, закріпити знання видів самих цих фігур. Цим і займеться дитина у ході виконання даного завдання. На екрані перед учнем міститься зображення такої фігури. Вона нова на кожному наступному етапі вправи. Під цим малюнком міститься перелік назв різних двовимірних фігур. З-поміж них дитина має обрати ту, яка відповідає малюнку, тобто є назвою зображеної фігури. Коли учень робить свій вибір, натискаючи на те чи інше слово, то проходить на наступний етап завдання, де буде інша фігура та новий список варіантів того, як вона може називатись. Важливо, що навіть якщо дитина помилиться та невдало відповість на питання одного рівня, вона все рівно проходить далі. Просто у випадку помилки дитина спочатку бачить на екрані правильний варіант, який знаходитиметься під неправильним. Таким чином дитина може порівняти обидва і зрозуміти, в чому її помилка. У майбутньому учень вже її не допустить. Завдяки цьому навіть помилки перетворюються на корисний та важливий досвід. Окрім, власне, фігур, на кожному етапі міститься додаткове зображення. Це може бути вазон з квітами, тваринка або персонаж-дитина. Їхня функція чисто декоративна, але важлива для збереження цікавості учня до виконання цієї вправи.
Учень/учениця: розрізняє просторові та плоскі геометричні фігури; розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, відрізок, промінь, кут, ламану; многокутники; куб, кулю, піраміду, конус, циліндр; зображує прямі лінії, промені, відрізки.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.