Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У другому класі математика стає ще цікавішою, адже діти знайомляться з різними геометричними фігурами. Ця вправа допоможе школярам навчитися розрізняти види фігур, правильно називати їх та впевнено користуватися цими знаннями на уроках і в повсякденному житті.

На екрані дитина бачить геометричну фігуру: це може бути коло, квадрат, прямокутник, трикутник чи інша двовимірна фігура. Під малюнком розташовано кілька варіантів назв. Завдання учня – уважно роздивитися зображення та обрати правильну назву. Один клік – і відповідь обрана, а вправа переходить до наступного завдання з новою фігурою.

Навіть якщо дитина помиляється, вона не засмучується, а вчиться. Після неправильної відповіді з’являється правильний варіант, тож учень може порівняти обидві назви, ще раз подивитися на фігуру й запам’ятати, як вона називається. Так крок за кроком формується стійке розуміння видів геометричних фігур, а помилки перетворюються на корисний досвід.

Яскраві ілюстрації, декоративні зображення вазонів, тваринок чи веселих персонажів підтримують інтерес дитини та створюють позитивний настрій під час навчання. Вправа підходить як для самостійної роботи вдома, так і для використання на уроці математики вчителем.

  • розвивається уважність та спостережливість;
  • закріплюються назви основних геометричних фігур;
  • формується вміння співвідносити зображення та його назву;
  • тренується пам’ять і логічне мислення;
  • зростає впевненість дитини у власних знаннях з математики.

Батьки можуть разом з дитиною обговорювати побачені фігури: шукати їх у кімнаті, на вулиці, у книжках, називати й порівнювати. Учителі можуть використовувати цю вправу як тренажер для повторення теми «Геометричні фігури» або як цікаве завдання на початку чи наприкінці уроку. Так навчання перетворюється на захопливу гру, а знання з математики стають міцними та корисними.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.10
Вид фігур
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися