Ця вправа продовжує комплекс завдань, які присвячені вивченню теми тривимірних фігур. Дійсно закріпити отримані знання вдається лише тоді, коли з цією метою дитина проходить через різні за механікою виконання вправи, щоб завдяки їхньому різноманіттю зберігався інтерес дитини до обраної теми, а також тренувалась гнучкість мислення та сприйняття. У ході виконання цього завдання учень буде з-поміж цілої групи тривимірних фігур шукати представників одного, вказаного у завданні виду. На кожному етапі їх буде як мінімум дві, тоді як всього фігур – вісім. Важливо, що всі вони виконані у різних кольорах. Це було зроблено не тільки для того, аби учню було приємніше і цікавіше опрацьовувати дану тему. Справа в тому, що колір є важливим фактором концентрації уваги, який грає роль пастки. Фігури, що належать до одного й того самого виду, виконані у різних кольорах, тоді як різні за будовою фігури можуть мати один і той самий колір. Учню доведеться докласти додаткових зусиль, щоб сконцентруватись саме на співвідношенні сторін та кількості кутів і впізнати необхідні фігури, не відволікаючись ні на що зайве. Таким чином дана вправа тренує зосередженість і концентрацію, а матеріал, який в ній подається дитина запамʼятає надовго. Коли учень обирає потрібні фігури, то проходить на новий етап, де завдання, як і зображення, будуть іншими.
Учень/учениця: розрізняє просторові та плоскі геометричні фігури; розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, відрізок, промінь, кут, ламану; многокутники; куб, кулю, піраміду, конус, циліндр; зображує прямі лінії, промені, відрізки.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.