Таблиця – формат подання математичної (і не тільки) інформації, з яким дитина вже неодноразово стикалась у минулому. Проте здебільшого таблиці використовуються тому, що вони є корисними для розвитку розуміння математичних одиниць і разом з тим – зручними для опрацювання, бо кожен окремий елемент має свою клітинку. Однак, у житті таблиці використовуються ще й для однієї задачі. З їхньою допомогою аналізують та структурують інформацію, яка подається у графіках. Графіки будь-якого типу є дуже зручними, оскільки вони надають інформацію не лише про загальну кількість предметів, а й відразу порівнюють її у групі, або згідно з їхнім видом. Однак, для того, щоб у графіках добре розбиратись, потрібен досвід. Іноді навіть людям, що працюють з графіками щодня, важко структурувати інформацію відразу, і тому вона передається у таблицях. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься розшифровувати табличні дані, які були присвячені різним графікам. На екрані перед дитиною міститься дві робочі зони. На першій – графік, де порівнюється та відображається кількість різних обʼєктів. На другій – таблиця, де ці ж дані структуровано згідно з цим форматом подання інформації. У графіку кожна група предметів зображується своїм малюнком, тоді як у таблиці вона називається словом. Дитина має вивчити таблицю, порівняти її з графіком та знайти неспівпадіння. Після цього школяр переміщує зображення предметів, названих у таблиці, відповідно до неї, аби графік і таблиця повністю співпадали за даними. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап до аналогічного завдання. Ця вправа акцентує увагу саме на графіках, адже працювати треба з ними, тоді як таблиця є орієнтиром для роботи.
Зробити числову пряму для відображення одиниць вимірювання у вигляді дробів (1/2, 1/4, 1/8). Використовувати дії з дробам, щоб вирішувати задачі, пов'язані з одиницями вимірювання, представленими на числових прямих.