Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Таблиця – формат подання математичної (і не тільки) інформації, з яким дитина вже неодноразово стикалась у минулому. Проте здебільшого таблиці використовуються тому, що вони є корисними для розвитку розуміння математичних одиниць і разом з тим – зручними для опрацювання, бо кожен окремий елемент має свою клітинку. Однак, у житті таблиці використовуються ще й для однієї задачі. З їхньою допомогою аналізують та структурують інформацію, яка подається у графіках. Графіки будь-якого типу є дуже зручними, оскільки вони надають інформацію не лише про загальну кількість предметів, а й відразу порівнюють її у групі, або згідно з їхнім видом. Однак, для того, щоб у графіках добре розбиратись, потрібен досвід. Іноді навіть людям, що працюють з графіками щодня, важко структурувати інформацію відразу, і тому вона передається у таблицях. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься розшифровувати табличні дані, які були присвячені різним графікам. На екрані перед дитиною міститься дві робочі зони. На першій – графік, де порівнюється та відображається кількість різних обʼєктів. На другій – таблиця, де ці ж дані структуровано згідно з цим форматом подання інформації. У графіку кожна група предметів зображується своїм малюнком, тоді як у таблиці вона називається словом. Дитина має вивчити таблицю, порівняти її з графіком та знайти неспівпадіння. Після цього школяр переміщує зображення предметів, названих у таблиці, відповідно до неї, аби графік і таблиця повністю співпадали за даними. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап до аналогічного завдання. Ця вправа акцентує увагу саме на графіках, адже працювати треба з ними, тоді як таблиця є орієнтиром для роботи.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
О.1
Аналіз табличних даних
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися