В майбутньому дитина працюватиме з особливими геометричними фігурами, цікавими випадками з ними, взаємодією сторін та кутів тощо. А наразі, аби підготуватись до цього, школяр вивчає особливі терміни, які можуть траплятись при більш значній та багатоскладовій роботі з геометричними одиницями. Зокрема, у ході виконання цього завдання школяр тренуватиметься знаходити бісектрису кута. Бісектриса – це промінь, який йде від точки, тобто вершини кута, і ділить його навпіл. Тобто, якщо кут є прямим, то його бісектриса відносно кожної його сторони буде утворювати кут, рівний «45» градусам, адже саме частка буде після ділення «90» навпіл. Мета виконання даного завдання – переконатись, чи є промінь, зображений на екрані в даному конкретному випадку бісектрисою, чи ні. Перед учнем зображено кут – новий для кожного наступного етапу вправи. Дитина вивчає його, аналізує його величину. Також учень бачить промінь, який виходить з його вершини, а також те, які кути він утворює з кожною стороною первинного кута. Зрозуміти, чи є цей промінь бісектрисою, надзвичайно просто: достатньо лише порівняти розміри утворених кутів. Якщо вони однакові, значить бісектриса дійсно ділить кут навпіл, тобто на дві рівні частини. Власне, дитина й має відповісти ствердно або заперечно на питання про характеристику цього променя – і перейти на наступний етап після цього. Виконання цього завдання вкрай просте, але й корисне, адже готує дитину до більш складних вправ, де бісектриса буде лише одною з багатьох геометричних одиниць, а для опрацювання таких випадків розуміння характеру та ролі цього променя є дуже важливим.